تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 13:52 | نويسنده : سید جواد

بازگشت علی کریمی به تیم ملی در ساکرنت

        

سایت معتبر ساکرنت در گزارشی بازگشت علی کریمی به تیم ملی ایران را مورد بررسی قرار داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 123 روز تا آغاز جام جهانی 2014 برزیل زمان باقی و چهار تیم ایران، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا به عنوان چهار نماینده قاره آسیا در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان شرکت خواهند کرد.

 

ساکرنت در گزارشی از چهار بازیکن کلیدی با تجربه که امکان بازگشت آنها به تیم‌های ملی‌شان وجود دارد نام برد که در این میان نام علی کریمی نیز دیده می‌شود. 

 

پارک جی سونگ از کره جنوبی، هری کیول از استرالیا و شونسوکه ناکامورا از ژاپن در کنار علی کریمی چهار بازیکنی هستند که ساکرنت از احتمال بازگشت آنها به تیم‌های ملی‌شان در جام جهانی 2014 خبر داده است.

 

شکلک های محدثه

 

 


برچسب‌ها: علی کریمی , تیم ملی,
ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 | 21:9 | نويسنده : سید جواد

آشنایی با بزرگان تاریخ جام جهانی/ روبرتو باجو، بودای کوچک

                      

روبرتو باجو با افتخاراتی که به عنوان بازیکن به دست آورده، خود را به برترین بازیکن فوتبال این کشور تبدیل کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "بودای کوچک" 18 فوریه سال 1967 در کالدونیو در شمال شهر ویچنزا متولد شد. روبرتو بعد از 5 فرزند خانواده جیانا، والتر، کارلا، جورجو و آنه ماریا، ششمین بچه‌ای بود که در این خانواده به دنیا آمد. کسی که از همان بچگی عاشق فوتبال بود. کسی که همیشه به فوتبال فکر می‌کرد و زندگی بدون فوتبال را نخواست. "روبی" 9 ساله بود که کار خود را آغاز کرد و تصمیم بزرگی در زندگی خود گرفت. در پایان یک بازی آنتونیو مورا او را دید و برای ملحق شدن به تیم ویچنزا در سری C از روبرتو دعوت کرد تا امیدهای باجو برای رسیدن به اهداف بزرگش بیشتر شود.

 

شکلک های محدثه


برچسب‌ها: روبرتو باجو, بزرگان تاریخ جام جهانی,
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد